Veel gestelde vragen leveranciers

Veel gestelde vragen leveranciers

Ik heb nog geen order ontvangen, wat moet ik doen?
De doorlooptijd van bestelaanvraag tot order is doorgaans minstens twee weken. Dus  u ontvangt uw order op zijn vroegst twee weken na de startdatum. Inkoopstatus Behandeld door inkoopverantwoordelijk betekent dat de bestelaanvraag is aangemaakt. Duurt het langer dan twee weken? Neem dan contact op met contact.ris@rijksoverheid.nl. Vermeldt in uw mail alleen het inschrijfnummer. Via dit e-mailadres kunt u ook een lijst opvragen van de organisaties die een centraal aanspreekpunt hebben voor vragen over inkooporders en facturatie.
Ik heb de prijzen van mijn opleidingen gewijzigd. Welk bedrag mag ik factureren?
De prijs op het moment van inschrijven is bindend. Meer informatie over het prijsbeleid vindt u in de Algemene Leer-Rijk Voorwaarden.
Ik wil een uitvoering wijzigen
Dat kan niet. Annuleer de foute uitvoering en maak een nieuwe aan. Meer informatie vindt u in de handleiding. Eventuele inschrijvingen worden geannuleerd. De cursist moet zich opnieuw inschrijven.
Ik wil een opleiding verwijderen
Neem contact op met contact.ris@rijksoverheid.nl. U kunt zelf uw opleiding depubliceren.
Ik wil een veld wijzigen maar krijg de melding dat dit niet mag
Neem contact op met contact.ris@rijksoverheid.nl. Sommige velden mogen niet meer gewijzigd worden. U kunt desgewenst de status (uitvoering) of de publicatie (opleiding) wijzigen.